Με αφορμή την επίθεση στο blog «troktiko», χωρίς «συμπάθεια» ή «αντιπάθεια» για το στυλ και τις αναρτήσεις του, θέλουμε να επισημάνουμε πως η ώσμωση μεταξύ δημοσιογράφων και ΚΥΠ είναι παλιά “κολόνια” της ανασύνταξης του κράτους της δεξιάς
Τα πολιτικά κόμματα (εξαιρουμένου του ΚΚΕ), πέραν από τις όποιες διακηρύξεις τους έχουν πλέον εναποθέσει τις “τύχες” της διάδοσης των θέσεων τους, δηλαδή σ’ αυτό που οι τσαρλατάνοι ακριβοπληρωμένοι από τα πολιτικά κόμματα «διαφημιστές» ονομάζουν «επικοινωνιακή πολιτική».
Η δεξιά, αμέσως μετά την κατάληψη της κυβερνητικής εξουσίας, επιδόθηκε με σπουδή και οργάνωση και στην κατάληψη-προσεταιρισμό των ΜΜΕ. Βασικός στόχος οι δημοσιογράφοι!
Ελέγχοντας τον επαγγελματικό κλάδο της δημοσιογραφίας, κερδίζει πολλά στο κομμάτι της λεγόμενης επικοινωνιακής πολιτικής…
Αυτό δεν σημαίνει σε καμιά περίπτωση πως όλοι οι δημοσιογράφοι είναι «πουλημένοι», όμως όταν έχεις «κρατική» και οικονομική εξάρτηση, σίγουρα δεν μπορείς να λειτουργείς σύμφωνα με τη λεγόμενη δημοσιογραφική δεοντολογία.
Δεν είμαστε δημοσιογράφοι και δεν μας ενδιαφέρει να μιλήσουμε για την όποια δεοντολογία θα έπρεπε να έχουν θεσμοθετήσει στα συλλογικά τους όργανα (ΕΣΗΕΑ), μήπως όμως, λέμε ΜΗΠΩΣ, η δεξιά «δούλεψε» πολύ καλά -δηλαδή με τη δοκιμασμένη παρακρατική συνταγή- σ’ αυτόν τον τομέα;
Πως βγαίνει σήμερα στην επιφάνεια αυτό το σχέδιο (αν είναι σχέδιο κι όχι μια επιχείρηση της ΚΥΠ);
Όταν τα blogs ουδετεροποιούν, αν όχι με τη λαϊκή έκφραση “ξεφτιλίζουν” τα ΜΜΕ και τους λεγόμενους δημοσιογράφους. Δηλαδή, όταν η εξουσία που έχει «επενδύσει» στον τομέα αυτό βλέπει ότι χάνει τον έλεγχο από τα καταραμένα blogs…
Τα πολιτικά κόμματα (εξαιρουμένου του ΚΚΕ), πέραν από τις όποιες διακηρύξεις τους έχουν πλέον εναποθέσει τις “τύχες” της διάδοσης των θέσεων τους, δηλαδή σ’ αυτό που οι τσαρλατάνοι ακριβοπληρωμένοι από τα πολιτικά κόμματα «διαφημιστές» ονομάζουν «επικοινωνιακή πολιτική».
Η δεξιά, αμέσως μετά την κατάληψη της κυβερνητικής εξουσίας, επιδόθηκε με σπουδή και οργάνωση και στην κατάληψη-προσεταιρισμό των ΜΜΕ. Βασικός στόχος οι δημοσιογράφοι!
Ελέγχοντας τον επαγγελματικό κλάδο της δημοσιογραφίας, κερδίζει πολλά στο κομμάτι της λεγόμενης επικοινωνιακής πολιτικής…
Αυτό δεν σημαίνει σε καμιά περίπτωση πως όλοι οι δημοσιογράφοι είναι «πουλημένοι», όμως όταν έχεις «κρατική» και οικονομική εξάρτηση, σίγουρα δεν μπορείς να λειτουργείς σύμφωνα με τη λεγόμενη δημοσιογραφική δεοντολογία.
Δεν είμαστε δημοσιογράφοι και δεν μας ενδιαφέρει να μιλήσουμε για την όποια δεοντολογία θα έπρεπε να έχουν θεσμοθετήσει στα συλλογικά τους όργανα (ΕΣΗΕΑ), μήπως όμως, λέμε ΜΗΠΩΣ, η δεξιά «δούλεψε» πολύ καλά -δηλαδή με τη δοκιμασμένη παρακρατική συνταγή- σ’ αυτόν τον τομέα;
Πως βγαίνει σήμερα στην επιφάνεια αυτό το σχέδιο (αν είναι σχέδιο κι όχι μια επιχείρηση της ΚΥΠ);
Όταν τα blogs ουδετεροποιούν, αν όχι με τη λαϊκή έκφραση “ξεφτιλίζουν” τα ΜΜΕ και τους λεγόμενους δημοσιογράφους. Δηλαδή, όταν η εξουσία που έχει «επενδύσει» στον τομέα αυτό βλέπει ότι χάνει τον έλεγχο από τα καταραμένα blogs…
Κι έτσι, μιλώντας για καθωσπρεπισμό, κανόνες δεοντολογίας, υπεράσπιση της προσωπικής τιμής (λες και ο λαός, οι πολίτες δεν έχουν προσωπική τιμή, παρά μόνον οι κρατικοί λειτουργοί και οι κρατικοδίαιτοι δημοσιογράφοι), δείχνουν τη θέληση τους να επιβάλουν κανόνες… και μάλιστα για το «καλό της δημοκρατίας»!
συνέχεια στο sibilla
συνέχεια στο sibilla
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου