Κυριακή 14 Ιουνίου 2009

«Εγώ δεν θα έφευγα από την Ελλάδα»


O κ. Φόλκερ Γιουνγκ, πρώην στέλεχος της Siemens, εκτιμά ότι η ανάκριση δεν γίνεται στα πρότυπα μιας ευρωπαϊκής χώρας

Συνέντευξη στον Τασο Tελλογλου

«Αποφάσισα να αναλάβω τις ευθύνες μου και να παρουσιαστώ στον ανακριτή…» λέει στην «Κ» ο μοναδικός Γερμανός κατηγορούμενος στην υπόθεση Siemens στην Ελλάδα Φόλκερ Γιουνγκ, στην πρώτη και μοναδική συνέντευξη που έχει δώσει στα 2,5 χρόνια της όλης υπόθεσης, σε διεθνές Μέσο Ενημέρωσης. Ο ίδιος τονίζει στην «Κ» ότι εάν βρισκόταν στη θέση του Μιχ. Χριστοφοράκου δεν θα έφευγε αλλά αντιλαμβάνεται ότι η ανάκριση στην Ελλάδα δεν γίνεται στα πρότυπα μιας ευρωπαϊκής χώρας. Η συνέντευξη του Φόλκερ Γιουνγκ στην «Κ» δόθηκε στην Πάρο όπου πρέπει να παραμένει και να εμφανίζεται στο τοπικό αστυνομικό τμήμα.

- Κύριε Γιουνγκ βρίσκεστε σε αυτό το νησί για πολλοστή φορά. Aλλαξε κάτι από την προηγούμενη διαμονή σας;

- Κάτι άλλαξε. Μου προκαλεί κάποια έκπληξη το γεγονός ότι η τωρινή παραμονή μου έχει συνδεθεί με περιορισμούς που μου είναι ανεξήγητοι. Δεν υπάρχουν αποδείξεις για την ενοχή μου. Αντίθετα υπάρχουν πάρα πολλές αποδείξεις για την αθωότητά μου και αυτές αγνοούνται. Ηρθα οικειοθελώς από το Μόναχο την προηγούμενη εβδομάδα και εμφανίστηκα στον ανακριτή. Στο Μόναχο η εισαγγελία δεν μου προσάπτει το παραμικρό, παρά το γεγονός ότι τα γεγονότα εκεί ερευνήθηκαν πολύ εντατικότερα από ό,τι από τους Ελληνες. Εθελοντικά, επειδή είμαι συνταξιούχος, εμφανίστηκα και κατέθεσα επί 5 1/2 ώρες στους δικηγόρους της αμερικανικής εταιρείας Debevoice & PlimptoLLP. Μετά την εξέταση αποφάσισαν να μην εγείρουν αγωγή αποζημίωσης εναντίον μου.

- Δεν γνωρίζατε λοιπόν το παραμικρό για τα «μαύρα ταμεία»;

συνέχεια στην Καθημερινή

Δεν υπάρχουν σχόλια: