Παρασκευή 19 Ιουνίου 2009

θέλω να αγιάσω, αλλά..... Α Ϊ . Σ Ι Χ Τ Ι Ρ. ! ! !

.
. Από τότε που ξεκίνησα αυτή την περιπλάνηση στο χώρο τών ιστολογίων, είχα πρόθεση να ασχοληθώ μόνο με την δημοσίευση φωτογραφιών μου με εικαστικό ενδιαφέρον. Φωτογραφιών που εδώ και πολλά χρόνια έχω φωτογραφήσει σε ταξίδια στην Ελλάδα, εξορμήσεις σε πόλεις που έμενα, ή τόπους που διάβηκα.
. Από σώματα, τοπία, λεπτομέρειες που κράτησαν το βλέμμα μου και την αγάπη μου.

. Ξέφυγα μόνο με αφορμή την "απρόσμενη" ( ! ) οικονομική ( δηλαδή Τραπεζική, Καπιταλιστική ) παγκόσμια Κρίση, και με τα γεγονότα τού Δεκέμβρη 2009 και τη δολοφονία ενός παιδιού, και πολιτικολόγησα. Για το θέμα τών διαδηλώσεων και ταραχών τού Δεκέμβρη έγραψα και άλλα τρία σημειώματα, που μάλλον δεν θέλω να δημοσιεύσω.

. Θέλω το ιστολόγιο να μείνει πιστό στην αρχική μου πρόθεση. Φωτογραφίες με κάποιο ενδιαφέρον....

. ¨Ομως σήμερα ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΑΛΛΟ ! ! ! !

. Γιατί για λίγο άνοιξα το κανάλι τής ΕΤ3 χθές, και είδα οτι το Μουσείο τής Ακρόπολης το ξεκίνησε ο ... Κωνσταντίνος Καραμανλής ! Αργότερα πάλι, άλλο ένα ξόανο στην οθόνη που ονομαζόταν Πιπιλή, φλυαρούσε ακατάσχετα για την Ίδρυση τού Μουσείου Ακρόπολης πρίν 33 χρόνια ( ; ) από τον ...Κωνσταντίνο Καραμανλή ! ! ! ΦΤΟΥ ! ! !

. Δηλαδή υπήρχε εδώ και 33 χρόνια ολόκληρο Μουσείο Ακρόπολης και δεν το έβλεπε κανείς μας ;

σύνεχεια στις ΕΙΚΟΝΕΣ
μέσω press-gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: