Δευτέρα, 16 Μαρτίου 2009

ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ Η ΙΟΝΙΑ ΟΔΟΣ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΑΚΟΜΗ ΣΤΑ ΧΑΡΤΙΑ,...Η ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΙΑ ΛΑΜΒΑΝΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΤΙΣ ΕΙΣΦΟΡΕΣ ΑΠΟ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ...ΑΘΑΝΑΤΗ ΕΛΛΑΔΑΡΑ...



Εργο στα... χαρτιά εξακολουθεί να είναι η Ιόνια οδός, αφού το υπουργείο ΠΕΧΩΔΕ και η ανάδοχος κοινοπραξία δεν έχουν συμφωνήσει για το πιο δύσκολο κομμάτι του νέου αυτοκινητόδρομου μετά το Αντίρριο και επιπλέον στο υπόλοιπο υπάρχουν καθυστερήσεις από την πλευρά του Δημοσίου στην απαλλοτρίωση χώρων για τις ανάγκες των εργοταξίων.

Πάντως από τον Απρίλιο του 2008,
η κοινοπραξία εισπράττει κανονικά
τα διόδια από την εθνική οδό
Αθηνών-Λαμίας

(τμήμα Μεταμόρφωση-Σκάρφια), που με βάση τη σύμβαση θα αξιοποιηθούν για τη χρηματοδότηση των έργων της Ιονίας οδού.


Ο αυτοκινητόδρομος, από το Αντίρριο ώς τον κόμβο των Ιωαννίνων στην Εγνατία οδό, έχει μήκος 196 χλμ., από τα οποία τα 159,4 είναι νέα κομμάτια. Στα ήδη έτοιμα τμήματα περιλαμβάνονται η παράκαμψη της Αρτας (6,1 χλμ.) και του Αγρινίου (20,7 χλμ.), όπου όμως απομένουν 13,5 χλμ. για να ολοκληρωθεί. Το κόστος των έργων, μαζί με τη βελτίωση της εθνικής οδού Αθηνών-Λαμίας και τα 11 χλμ. της νέας σύνδεσης της Χαλκίδας, ανέρχεται σε 1,4 δισ. ευρώ, από τα οποία τα 330 εκατ. θα καταβάλει το Δημόσιο που θα επιβαρυνθεί και με το κόστος των απαλλοτριώσεων. Οι κατασκευές πρέπει να ολοκληρωθούν μέσα σε έξι χρόνια από την υπογραφή της σύμβασης.

Ο χρόνος υλοποίησης μετρά από τον Δεκέμβριο του 2007, όπως έχει δηλώσει στη Βουλή ο υφυπουργός ΠΕΧΩΔΕ Θ. Ξανθόπουλος. Αυτό σημαίνει ότι το τμήμα από το Αντίρριο ώς το νότιο άκρο της παράκαμψης του Αγρινίου πρέπει να δοθεί στην κυκλοφορία στα μέσα του 2011. Πρόκειται για 42,9 χλμ., με 5 ανισόπεδους κόμβους, 27 ανισόπεδες διαβάσεις για τις ανάγκες του τοπικού δικτύου, 41 γέφυρες συνολικού μήκους 2,8 χλμ. και δύο σήραγγες συνολικού μήκους 1,7 χλμ. Η κοινοπραξία όμως έχει αποστείλει από καιρό έγγραφο στον υπουργό ΠΕΧΩΔΕ και ζητεί να προστεθούν άλλα 2,5 χλμ. σήραγγας, αφού θεωρεί ότι είναι η καλύτερη λύση για τη δύσκολη διαδρομή της Παλιοβούνας, όπου η σύμβαση προβλέπει γέφυρες. Εκτιμούν ότι η επιβάρυνση του κόστους για το συγκεκριμένο τμήμα θα είναι της τάξης του 2-3%.

ΕΦ'ΟΣΟΝ ΤΟ ΕΡΓΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΑΚΟΜΗ...ΓΙΑΤΙ Η ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΙΑ ΛΑΜΒΑΝΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΤΙΣ ΕΙΣΦΟΡΕΣ ΑΠΟ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ;;;ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΛΟΓΟ ΚΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ;;;

ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΕΡΓΑ
ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ;;;;

ΠΡΕΖΑ TV

Δεν υπάρχουν σχόλια: