Τετάρτη 5 Αυγούστου 2009

Σε Υποχρεωτικές διακοπές ο Ασημώνης


Και πανω που πηγαινα να χωνεψω πως οι περιπου 4.200 αναρτησεις του προηγουμενου μου μπλογκ, χαθηκαν για παντα, πως δυο σχεδον χρονια δουλειας πανε χαμενα, πανω που εστρωσα το καινουριο μπλογκ και το πηρα αποφαση πως θα ξεκινησω απο την αρχη, ηρθε το σημερινο "λουκετο"! Οπως ισως ειδατε καποιοι απο σας, το μπλογκ μου λεει παραβιαζει τους κανονες της υπηρεσιας Blogger. Πως τους παραβιαζει, ακομη δεν καταλαβα. Και το εντελως απροειδοποιητο κλεισιμο εγινε ταυτοχρονα με το κλεισιμου ενος πολυ μεγαλυτερου και διαφορετικης θεματολογιας μπλογκ, του show-bitch το οποιο ηδη λειτουργει πλεον ως show-bitchVIP .
Μετα απο οσα εγιναν , ειλικρινα δεν εχω το κουραγιο να στησω ενα νεο μπλογκ. Θα περιμενω λιγες μερες να δω τι θα γινει. Αυτο βεβαια δεν σημαινει οτι θα τα παρατησω. Αυτα που εχω να πω, θα τα ετοιμαζω και θα τα προωθω σε φιλους μπλογκερς που θελουνε να τα δημοσιευσουνε. Με την ευκαιρια να ευχαριστησω ολους εσας που σημερα ειτε με σχετικες αναρτησεις, ειτε με mails αναφερθηκατε στο θεμα.
Οσο γι αυτον που ειναι υπευθυνος για το κλεισιμο του μπλογκ (ειπα ονομα; δεν ειπα! ) ενα μονο εχω να του πω:
Δεν θα πεθανουμε ποτε, κουφαλα νεκροθαφτηηηηηη!!!!!!!!!!

kafeneio-gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: