Σάββατο 5 Σεπτεμβρίου 2009

Γιώργο, η ζωή δεν είναι ποδόσφαιρο. Πέταξε έξω όλους τους βαρυποινίτες Πασόκους και σκέψου σοβαρά, ποιους celebrities (της κακιάς ώρας) θα επιλέξεις.


Ο Ντέμης είναι καλός για αφισέτα, οχι για βουλευτής.

Η ζωή
δεν είναι ποδόσφαιρο, δεν είναι lifestyle, φίλε Γιώργο.
Δυστυχώς είναι πολύ πραγματική.
Σκέψου λοιπόν πολύ καλά, ποιούς θα πάρεις μαζί στο μεγάλο προσωπικό σου στοίχημα: την εξυγίανση της χώρας, την επανίδρυσή της, την απαλλαγή της απο τον ζυγό των νταβατζήδων.
Φυσικά αυτό το στοίχημα δεν θα το κερδίσεις με τους Ακηδες, τους Νεονάκηδες, τους Πρωτόππαπες, τα εξαπτέρυγα του Σημίτη. Γιατί να φορτωθείς εσύ τους βαρυποινίτες στη συνείδηση του λαού, Πασόκους;
Ολοι αυτοί περίμεναν να στραπατσαρισθείς και γελούσαν με τις ειρωνείες του ΒΗΜΑτος και των νταβατζήδων προς το πρόσωπό σου.
Ε, λοιπόν απκέφαλισέ τους-όπως θα έκανε και ο Πούτιν-για να μην τους βρεις μπροστά σου. Δεν χρωστάς τίποτε σε κανέναν εκτός απο τους Ελληνες πολίτες που εναποθέτουμε σε σένα τις τελευταίες μας ελπίδες.
Οσο για τον Ντέμη Νικολαίδη και τα λοιπά λαμπερά ονόματα του εγχώριου Μπόλιγουντ, μην ασχολείσαι. Ασε το προνόμιο αυτό στον Καρατζαφέρη και τους πλαστικούς ήρωες στη φυσικό τους χώρο: Αφίσες στα παιδικά δωμάτια. Ο Ντέμης είναι καλός για αφισέτα, οχι για βουλευτής.
Πρόσεχε...

kourdistoportocali

Σκληρή επιστολή Νεονάκη στο ΠΑΣΟΚ...

...με απειλητικούς υπαινιγμούς αν δεν μπει στα ψηφοδέλτια και αυτή τη φορά

.
Από τον Γιάννη Δαίδαλο
ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ
.
Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες, ο πρώην βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Μιχάλης Νεονάκης έχει παραδώσει επιστολή στην ηγεσία του ΠΑΣΟΚ για το θέμα της υποψηφιότητάς του. Η επιστολή φέρεται να περιέχει σκληρούς χαρακτηρισμούς και απειλητικούς υπαινιγμούς για το ενδεχόμενο να μην συμπεριληφθεί πάλι στις λίστες του κόμματος, στο νομό Ρεθύμνου. Μάλιστα ο ίδιος φέρεται να λέει ότι σκοπεύει να τη δώσει στη δημοσιότητα ενώ στελέχη του ΠΑΣΟΚ έχουν μεσολαβήσει για να την αποσύρει.
Ο Μιχ. Νεονάκης, παλιός "λοχαγός" και...

βουλευτής Επικρατείας του ΠΑΣΟΚ μέχρι το 2004, κόπηκε από τα ψηφοδέλτια λόγω του σκανδάλου του Χρηματιστηρίου ενώ για τον ίδιο λόγο αποκλείστηκε και στις εκλογές του 2007.

press-gr

ΚΑΡΤΕΛ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΚΟΜΜΑΤΑ:ΤΑ 5 ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Η Αντιμονοπωλιακή Οργάνωση STOPCARTEL εν όψει της εκλογικής αναμέτρησης της 4ης Οκτώβρη, θεωρεί οτι τά πολιτικά κόμματα τά οποία θά διεκδικήσουν την ψήφο των πολιτών, θά πρέπει νά δώσουν ξεκάθαρες καί σαφείς απαντήσεις σέ ερωτήματα, ιδιαίτερα σέ αυτά τά οποία αφορούν τόν τομέα τής οικονομίας.Δεδομένου ότι η οικονομική κατάσταση της χώρας αποτελεί καί τόν λόγο της προκήρυξης των πρόωρων εκλογών, η ανάγκη καθαρών τοποθετήσεων των κομμάτων είναι προφανής.

Είναι γνωστό στούς πολίτες τό σύνολο τών οδυνηρών οικονομικών φαινομένων πού συνιστούν τήν ελληνική πραγματικότητα: Ακρίβεια, ανεργία,υπερχρέωση των νοικοκυριών,λουκέτα των μικρομεσαίων,τραπεζική τοκογλυφία,υπερκέρδη των μεγάλων τραπεζικών,εμπορικών καί βιομηχανικών επιχειρήσεων.

Στόν αντίποδα, μία διαχρονική αδυναμία ελέγχου τών παραπάνω φαινομένων εκ μέρους της πολιτείας, η οποία περιορίζεται σέ έναν αναιμικό ρόλο άβουλου παρατηρητή τών δραστηριοτήτων τών οικονομικών κολοσσών της χώρας.Η πολιτεία διαθέτει θεσμοθετημένα λόγω Ευρωπαικής Ενωσης Όργανα γιά τον σκοπό αυτόν.

Κεντρική θέση μεταξύ αυτών κατέχει η Ελληνική Επιτροπή Ανταγωνισμού.Μία θέση κυριολεκτικά κλειδί-πού κρατήθηκε σκόπιμα άγνωστη γιά χρόνια στό ευρύ κοινό.Μία Αρχή-ανεξάρτητη θά έπρεπε πραγματικά νά είναι-επιφορτισμένη νά εφαρμόζει τόν νόμο κατά των καρτέλ καί μονοπωλίων στή χώρα μας.

Η άγνωστη αυτή Αρχή, μέ τόν θεσμικά κεντρικό ουσιαστικό ρόλο ελέγχου τών επιχειρήσεων στήν Ελλάδα ,απόντος έργου,αφησε τίς μεγάλες επιχειρήσεις κάθε τομέα ασύδοτες μέσα από μία πλήρως καρτελοποιημένη ελληνική αγορά, νά οδηγήσουν τήν οικονομία στήν παραπάνω κατάσταση.

Τό STOPCARTEL από την ίδρυσή του το 2006, βοηθούντος καί τού γνωστού αμφιλεγόμενου σκανδάλου τών κουμπάρων στήν πρώτη φάση, ανέδειξε την ύπαρξη και λειτουργία της Επιτροπής Ανταγωνισμού μέ σκοπό νά την καταστήσει αναγνωρίσημη στό πλατύ κοινό καί συνεπώς υπόλογη μαζί μέ την εκάστοτε κυβέρνηση σέ ευρύτερες κοινωνικές πολιτικές πιέσεις, αντίρροπες τού απόλυτου ελέγχου της μέχρι σήμερα από τό μεγάλο επιχειρηματικό κατεστημένο.

Στόχος, η μετατροπή της επιτέλους, σέ όργανο εξυπηρέτησης των συμφερόντων τού συνόλου τών πολιτών-καταναλωτών.

Στά πλαίσια αυτά καί μέ σκοπό την ενημέρωση τών πολιτών, το STOPCARTEL απευθύνει πρός τά πολιτικά κόμματα τά οποία διεκδικούν την λαική εντολή πέντε βασικά ερωτήματα πρός απάντηση τά οποία σχετίζονται μέ την εφαρμογή της Αντιμονοπωλιακής νομοθεσίας στήν Ελλάδα καί τη λειτουργία τής μεγάλης Αγνωστης,της Επιτροπής Ανταγωνισμού.

Οι απαντήσεις-θέσεις τών πολιτικών κομμάτων θά δημοσιοποιηθούν από το STOPCARTEL,μαζί μέ αναφορά των κομμάτων τά οποία δέν θά δώσουν απαντήσεις.

Η ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΚΟΜΜΑΤΑ

STOPCARTEL

Συγγρού 132, 17671,

Αθήνα

www.stopcartel.org


Αθήνα 4-9-2009

Κύριε Πρόεδρε,

Ο Πρωθυπουργός της χώρας προκύρηξε πρόωρες εκλογές γιά τίς 4 Οκτώβρη.Ο λόγος τόν οποίον επικαλέστηκε είναι η κατάσταση της Ελληνικής οικονομίας καί η ανάγκη ύπαρξης νωπής λαικής εντολής, προκειμένου η κυβέρνηση η οποία θά αναδειχθεί νά μπορέσει νά λάβει όλα τά αναγκαία μέτρα γιά την εντιμετώπιση της οικονομικής κρίσης.

Εν όψει τής υπάρχουσας κατάστασης η Αντιμονοπωλιακή Οργάνωση STOPCARTEL θέτει τά ακόλουθα ερωτήματα καί επιθυμεί νά έχει τίς τοποθετήσεις τού κόμματός σας επί αυτών.

1.Ποιά είναι η θέση τού κόμματός σας ως πρός την ανάγκη εφαρμογής της υπάρχουσας νομοθεσίας στήν Ελλάδα πού αφορά τά καρτέλ καί ολιγοπώλια.

2.Πώς τό κόμμα σας αντιμετωπίζει τίς προτάσεις της Οργάνωσής μας γιά :

α. Μετατροπή των παραβάσεων σύστασης καρτέλ σέ κακουργήματα.

β. Αντιπροσώπευση στήν Επιτροπή Ανταγωνισμού τών Ενώσεων Καταναλωτών και Αντιμονοπωλιακών Ενώσεων.

γ. Θέσπιση μέτρων προστασίας των θυμάτων καρτέλ και μονοπωλίων,δικαιώματος λήψης ασφαλιστικών μέτρων καί διεκδίκησης αποζημιώσεων ατομικών καί συλλογικών.

3.Ποιά η θέση τού κόμματός σας ως πρός τόν αυστηρό έλεγχο τών συμπράξεων, συγχωνεύσεων κλπ ,όπως καθορίζουν οι νομοθεσίες περί ανταγωνισμού ,ώστε νά επιτρέπονται μόνο εκείνες πού αποδεδειγμένα θά αποβαίνουν πρός όφελος τού πολίτη-καταναλωτή καί νά απαγορεύονται εκείνες πού οδηγούν σέ γιγάντωση καί δημιουργία ολιγοπωλίων,.

4.Ποιά πολιτική θά εφαρμόσει τό κόμμα σας σέ ηδη δρομολογημένες συμπράξεις κρατικών φορέων καί ιδιωτών οι οποίες δημιουργούν συνθήκες αντίθετες πρός τα συμφέροντα τών πολιτών- καταναλωτών (πχ σύμπραξη ΔΕΗ-χαλυβουργικής).

5.Παρακαλούμε, εκθέσατε την εκτίμηση τού κόμματός σας για την μέχρι σήμερα λειτουργία καί τό εργο της Ελληνικής Επιτροπής Ανταγωνισμού καί αναφέρατε συγκεκριμένα μέτρα πού προτείνετε καί θά εφαρμόσετε καί πού θά αφορούν τη λειτουργία της, εφ'οσον έχετε την ευθύνη της διακυβέρνησης.

*Θερμή παράκληση γιά την απάντησή σας τό ταχύτερο δυνατόν καί πάντως οχι αργότερα από τήν Τρίτη 15-9-2009

**Αντίγραφο τής παρούσας επιστολής θά πρωτοκοληθεί στά αντίστοιχα γραφεία των Αρχηγών τών κομμάτων


Γιώργος Κοσμόπουλος,

Πρόεδρος Δ.Σ.

Μ.Κ.Ο STOPCARTEL


stopcartel

Παρασκευή 4 Σεπτεμβρίου 2009

Την άλλη εβδομάδα αποφυλακίζεται ο Χριστοφοράκος...

...αλλά δεν θα έρθει στην Ελλάδα
.
Από τον Στάθη Παλαιολόγο
ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ
.
Αλλη μια αποκλειστική πληροφορία του Press-gr, για το θέμα Χριστοφοράκου μετά τη σημερινή απόρριψη, από το γερμανικό συνταγματικό δικαστήριο, του αιτήματος για έκδοσή του στην Ελλάδα. Ο πρώην ισχυρός άνδρας της Simenes πρόκεται να αποφυλακιστεί μέσα στην ερχόμενη εβδομάδα, ύστερα από τη σχετική αίτηση που καταθέτουν οι συνήγοροί του. Θα είναι ελεύθερος αλλά, κατά τις πληροφορίες, δεν πρόκειται να έλθει στην Ελλάδα.

press-gr

Mόνος με την Φεβρωνία, όπως γυμνός με τα χέρια στις τσέπες...



Ο Ρουσόπουλος, ο Λιάπης, ο Βουλγαράκης και πιθανόν ο Δούκας, δεν θέλουν να τον βλέπουν ούτε ζωγραφιστό.
Ο Σουφλιάς, η Ντόρα κι ο Αλογοσκούφης απλά διασκεδάζουν με τον πολιτικό του ευτελισμό. Ο Πάκης κι ο Μειμαράκης τον λυπούνται. Ο Τραγάκης, ο Σταύρου κι ο Μπούρας, δεν είναι απ αυτούς που σε τρομάζουν με το κοφτερό μυαλό τους (αρα του είναι άχρηστοι).
Ο Σαμαράς, ο Αβραμόπουλος, ο Ζαγορίτης και το 70% των ψηφοφόρων του κόμματός του, δεν ήθελαν να γίνουν εκλογές γιατί γνωρίζουν οτι πάνε στο πόλεμο για να τον χάσουν.
Εαν με την Φεβρωνία κι όσους του απέμειναν καταφέρει να καβατζάρει το 30%, θα πρόκειται για σπουδαίο άθλο του πιο ανεπαρκή πρωθυπουργού μετά τη μεταπολίτευση...

kourdistoportocali

-Γιώργο μου είσαι μια θεά. Μάθε οτι ποτέ δεν είναι αργά για να πας το γράμμα...














Τη πλάκα του έπαθε ο Ηλίας Ψινάκης με τον ντούρο αρχηγό του ΛΑΟΣ, τον 100% σερνικό, τζιτζιφιώτη, αλάνι της Αμφιθέας και τα σχετικά.
Αυτό της ΑΜΦΙθέας, (οπου ανδρώθηκε ο αρχηγός του ΛΑΟΣ) που βρίσκεται κοντά στη Συγγρού, εμπεριέχει κάποιος κινδύνους, αλλά οι κεραίες του Γιώργου, δεν προκαλούν λανθάνουσες συμπεριφορές.
Παρόλα αυτά, το αντριλίκι του αρχηγού του ΛΑΟΣ, σε συνδυασμό μ ένα άρωμα Αδώνιδος που αναδύει, πυρπόλησαν την λίμπιντο του Ψινάκη, ο οποίος ξέσπασε:
-Γιωργάρα μου, μποντυμπιλντερά μου, σφίχτη μου, τρελλή μοντέλα μου, είσαι μια θεά! Μάθε οτι ποτέ δεν είναι αργά, για να πας το γράμμα...

kourdistoportocali

Τετάρτη 2 Σεπτεμβρίου 2009

«Αδειάζουν» τον ανακριτή της Siemens

Βόμβα για την κυβέρνηση ο πειθαρχικός έλεγχος εις βάρος του κ. Ζαγοριανού που ελέγχεται και για «χειραγώγηση»

ΡΕΠΟΡΤΑΖ: Σίλα Αλεξίου


Στην έμπρακτη αμφισβήτηση της ανακριτικής συμπεριφοράς του 4ου ειδικού ανακριτή Νίκου Ζαγοριανού ως προς τον χειρισμό της υπόθεσης Siemens προχωρούν οι ελληνικές δικαστικές αρχές.

O πειθαρχικός έλεγχος εις βάρος του κ. Ζαγοριανού αποτελεί νέα βόμβα για την κυβέρνηση, αφού μεταξύ άλλων, ο ανακριτής ελέγχεται και για «χειραγώγηση».

Το έναυσμα έδωσε ο Α΄ αντιπρόεδρος του Αρείου Πάγου και προϊστάμενος της επιθεώρησης των δικαστηρίων κ. Ιω. Παπανικολάου, με τη διενέργεια αυτεπάγγελτης προκαταρκτικής πειθαρχικής εξέτασης εις βάρος του κ. Ζαγοριανού, την οποία άρχισε από τις αρχές της περασμένης εβδομάδας με αφορμή δημοσιεύματα και, μεταξύ άλλων, διερευνά αν ο ανακριτής χειραγωγήθηκε και από ποιους κατά την ανάκριση για την υπόθεση Siemens.

Το γεγονός της διενέργειας πειθαρχικής έρευνας έπεσε σαν κεραυνός εν αιθρία στην Εισαγγελία του Αρείου Πάγου το μεσημέρι της Δευτέρας, με συνέπεια να επισπευσθούν οι εξελίξεις. Έτσι χθες ο εισαγγελέας του Αρείου Πάγου κ. Ιω. Τέντες έδωσε παραγγελία στον προϊστάμενο της Εισαγγελίας Εφετών Αθηνών κ. Φ. Μακρή να συγκαλέσει την Ολομέλεια Εφετών ούτως ώστε να αφαιρεθεί η δικογραφία από τον κ. Ζαγοριανό και να ανατεθεί σε εφέτη ανακριτή.

Η πρωτοβουλία του εισαγγελέα του Ανωτάτου Δικαστηρίου εν πολλοίς ικανοποιεί ένα αίτημα του νομικού και πολιτικού κόσμου το οποίο διατυπώθηκε με αφορμή τις νομικές ακροβασίες του κ. Ζαγοριανού. Ερμηνεύεται ωστόσο από πολλούς ως ύστατη προσπάθεια εξομάλυνσης του κλίματος που έχει καλλιεργήσει στη γερμανική Δικαιοσύνη η υπεράσπιση Χριστοφοράκου με απώτερο στόχο την παράδοσή του στη χώρα μας

συνέχεια στα ΝΕΑ

Η ατάκα των ημερών





"Αγορίνα μου, το θέμα είναι να φύγουμε πανταλονάτοι, να μην φύγουμε στριγγάτοι..."


Γιώργος Τράγκας

kourdistoportocali

Δευτέρα 31 Αυγούστου 2009

Να σε κάψω Κώστα μου, να σ αλείψω μέλι να γειάνει...


Εβαλε τα δυνατά του, ο μπαγάσας ο Σουφλιάς να τον αποτελειώσει.
Κι αυτός μαζί με τους υπόλοιπους.
Προσπαθεί να του εξηγήσει, πόσο τον συμφέρει να κάνει τώρα πρόωρες εκλογές.
-Ναι Κώστα μου, θα χάσουμε αλλά το ΠΑΣΟΚ, δεν θα πετύχει αυτοδυναμία, που το βάζεις αυτό;
. Ναι Γιώργο μου, αλλά εγώ θα έχω πάθει στραπάτσο και στη συνέχεια ολοι θα μου ζητάτε να παραιτηθώ. Που το βάζεις αυτό;
-Ναι, αλλά αν παραιτηθείς, θάχεις χρόνο να βλέπεις τα δίδυμα και τη Νατάσα. Ολα για το καλό σου είναι βρε Κώστα. Δεν φαντάζομαι να πιστεύεις οτι με βάζουν οι νταβατζήδες να σου προκαλώ πανικό, αμηχανία και ανασφάλεια-περισσότερη απ αυτή που σε διακατέχει εκ φύσεως;
-Φύσεως, είπες εσυ τη λέξη "φύση", Γιώργο μου; Πως τολμάς;

kourdistoportocali

Ο ΑΝΤΩΝΑΡΟΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΕΣΤΗΣΕ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ BLOGS...

ΕΝΑ ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ....ΚΟΝΤΑ ΜΑΣ ....
Θαυμάστε πολιτική ......επιπέδου !!!
"Και στην περίπτωσή μας, τα... χειρότερα είναι ο Jeffry Andrew Papandreou.
Ο «πεταλούδας»... ποδηλατάκιας... λάτρης του κανό... εχθρός των σκύλων που θέλουν να τον δαγκώσουν... γιος της Μαργαρίτας... λατρεμένος της Μαντλίν Ολμπράιτ... «δικός τους άνθρωπος»... Των Αμερικανών φυσικά!"
"Προσέξτε. Tο 1999 όταν Υπουργός Εξωτερικών ήταν ο ΞΕΚΟΥΡΑΣΤΟΣ πρόεδρος Γιώργος, ο Μεσσίας, ο Πρασινογέννητος και εσχάτως Πεταλούδας!Με «άνωθεν εντολή» έγινε κάθε προσπάθεια «ταφής» του video στα πλαίσια της τότε ελληνοτουρκικής προσέγγισης."
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΧΥΔΑΙΟΤΗΤΑ Ή ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΛΗΤΕΙΑ ;
ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΙΣ ΜΕΣΑ ΕΙΣΑΙ ......
Υ.Γ. : Όποιος δεν κατάλαβε ότι αυτές οι αναρτήσεις στέλνονται από κεντρικά ας δει και την μεθεπόμενη ανάρτηση.
"Το Στίγμα"

* Χάρις στο καλό “Το Στίγμα”, βλέπουν φως οι απορίες και του “Στοχασμός-Πολιτική” κι όσων απορούσαν με τους «βομβαρδισμούς» αναρτήσεων για το πώς δίνουν τη μάχη οι βουλευτές της δεξιάς στα μέτωπα της φωτιάς…

SIBILLA

ΑΝΤΡΑΚΛΑΣ!...

Ο Βαρβιτσιώτης αποτελεί την πιο αστεία περίπτωση στη "Νέα Διακυβέρνηση" που είχε εξαγγείλει ο πρωθυπουργός. Ο πιο αστείος υπουργός της κυβέρνησης Καραμανλή. Τον έχουν καταλάβει και τον καρφώνουν από παντού. Σήμερα χρέωνε τις φωτογραφίες που δημοσίευσε το Πρώτο Θέμα στον Κυριάκο Μητσοτάκη. Δεν ξέρουμε εάν τις έδωσε ο γιος του Εφιάλτη. Εμείς ξέρουμε ότι αυτά πληρώνει ο Καραμανλής. Τις γελοίες επιλογές του και τις δεσμεύσεις στους βαρόνους της Ν.Δ.

fimotro

Κυριακή 30 Αυγούστου 2009

Γ. Λούλης: Ο ολετήρας του Καραμανλή...

Πώς τον έσυρε σταδικά στην καταστροφή. Κι ένα άγνωστο περιστατικό από το 1997, όταν "πούλησε" εν μια νυκτί τον Μιλ. Έβερτ, που μπορεί να σημαίνει πολλά και για το σήμερα...

Από τον Τιμόθεο Πετρίδη

.
Διαβάζω κι εγώ ότι ο Κ. Καραμανλής ετοιμάζεται να πάει σε εκλογές τον Οκτώβριο υπό την καθοδήγηση του επικοινωνιολόγου του Γιάννη Λαούλη ο οποίος τον έχει πείσει ότι τώρα η διαφορά θα είναι μικρή, το ΠΑΣΟΚ δεν θα πάρει αυστοδυναμία και το "παιχνίδι" θα παραμείνει ανοικτό.
Εγώ θέλω απλώς να θυμίσω ότι ο κ. Λούλης υπήρξε ο ουσιαστικός αρχιτέκτονας της πολιτικής που ακολούθησε -και- μετά το 2004 ο κ. Καραμανλής. Μια πολιτική που στηρίχθηκε ολοκληρωτικά στην επικοινωνία και τις δημοσκοπήσεις. Άρα δεν ήταν πολιτική.
Ο κ. Λούλης τον έπεισε στις αρχές να κινηθεί "χαλαρά", ο κ. Λούλης του είπε στη συνέχεια ότι ...

δεν χρειάζεται να λύνει προβλήματα αρκεί να τα μεταθέτει στο μέλλον, ο κ. Λούλης του κατέστρωσε τους επικοινωνιακούς ελιγμούς για να διατηρηθεί στην κυβέρνηση το 2007 χωρίς σχέδιο για την "επόμενη μέρα", ο κ. Λούλης έλεγε πάντα ότι η ΝΔ θα παραμείνει στην εξουσία γιατί ο Καραμανλής υπερέχει του Παπανδρέου, ο κ. Λούλης εισηγήθηκε την άποψη να κρυφτούν "τα σκουπίδια κάτω από το χαλί" όταν άρχισαν να φουντώνουν τα σκάνδαλα, ο κ. Λούλης ήταν που μετέτρεψε σε δόγμα την τακτική α τη κερδίζει πολιτικό χρόνο.
Και τώρα που όλα αυτά τα "ταχυδακτυλουργικά" τελειώνουν, ο κ. Λούλης -που θα του ταίριαζε επαξίως άξιζε ο χαρακτηρισμός του ολετήρα του κ. Καραμανλή- προωθεί τη λύση των πρόωρων εκλογών με το επιχείρημα ότι ο σημερινός πρωθυπουργός θα διαδώσει την πολιτική υστεροφημία και η η ΝΔ θα χάσει μεν, αλλά με μια αξιοπρεπή ήττα που θα τη βοηθήσει να επανέλθει λίγους μήνες αργότερα...
Το πόσο το πιστεύει αυτό ο κ. Λουλης ή οργανώνει τη δική του "απόδραση" πλέον δεν το ξέρω. Από τα πράγματα πάντως φαίνεται ότι αφού τον έσυρε στην καταστροφή, τώρα πάει να του δώσει και τη "χαριστική βολή".
Κι αυτό που ξέρω είναι ότι το μέχρι το 1997 ο κ. Λούλης ήταν ο βασικότερος συνεργάτης του Μιλτιάδη Εβερτ. Μέχρι και την παραμονή το βράδυ της ψηφοφορίας για την εκλογή νέου αρχηγού στο συνέδριο της ΝΔ, ήταν το νούμερο ένα στο επιτελείο του. Όταν την άλλη μέρα έγινε η πρώτη ψηφοφορία και ο Κ. Καραμανλής ήρθε πρώτος και ο Μ. Έβερτ ήρθε τρίτος, ο κ. Καραμανλής κάλεσε στο γραφείο του στην οδό Πλουτάρχου στο Κολωνάκι όλη την επικοινωνιακή ομάδα του για να μελετήσουν τις επόμενες κινήσεις τους εν όψει της τελικής ψηφοφορίας. Φθάνοντας εκεί λοιπόν οι επικοινωνιολόγοι, είδαν με μεγάλη έκπληξη να κάθεται ήδη, πίνοντας το ουίσκι του και περιμένοντας τους, ο Γιάννης Λούλης. Αυτό νομίζω ότι λέει πολλά και για το σήμερα...

press-gr

ΔΟΛ-ΙΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΑΘΑΡΣΗΣ...

Κυριακή 2 Ιουλίου 1989. Το Βήμα εξασφαλίζει την πρώτη και τελευταία συνέντευξη του Τζαννή Τζαννετάκη. Ο τίτλος περιγραφικός του κλίματος που επικρατούσε. Για όσους θυμούνται ο Τζαννετάκης δεν είπε ποτέ στην συνέντευξη που είχε παραχωρήσει την φράση "κυβέρνηση για την κάθαρση". Την πρόσθεσε το Βήμα στον τίτλο (για να μην ξεχνάμε...)!

fimotro

ΤΟ ΜΙΣΟΣ ΤΟΥ ΑΘΛΙΟΥ ΠΡΕΤΕΝΤΕΡΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ

(ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ...)

Κυριακή 25 Ιουνίου 1989 (πατήστε κλικ). Μια εβδομάδα μετά την πτώση της κυβέρνησης Παπανδρέου. Ήταν οι πρώτες εκλογές που κέρδισε η Ν.Δ. από τις τρείς αναμετρήσεις που κατέληξαν σε σχηματισμό της κυβέρνησης Μητσοτάκη με την στήριξη του ανεκδιήγητου Κατσίκη. Ο Πρετεντέρης σε ένα λιβελλογράφημα στο Βήμα της Κυριακής στέλνει τον Α. Παπανδρέου στο Ειδικό Δικαστήριο και ζητάει την σύγκληση αριστεράς - δεξιάς. Για να μην ξεχνάμε...

fimotro

Τρεις στιγμές από τη ζωή της ΝΔ


Στην πρώτη θητεία, το 2007, είχε γίνει «Στρατηγός άνεμος».

Στη δεύτερη, το 2009, ξέπεσε σε φαντάρο «πευκοβελόνα».

Άντε και καλός πολίτης μέχρι την άνοιξη του 2010


ΝΙΚΟΣ ΚΟΤΖΙΑΣ


epirusgate

ΥΠΟΨΙΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ MEGA CHANNEL

Κύριε Χρήστο Παναγιωτόπουλε,
η σημερινή παρουσίαση του πολιτικού ρεπορτάζ στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Mega, αποτελεί τον ορισμό της διασποράς ψευδών ειδήσεων και ρεπορτάζ. Με δική σας παρέμβαση, μετά από εντολή ενός εκ των ιδιοκτητών του καναλιού, αλλάξατε τους τίτλους που είχαν φτιάξει οι αρχισυντάκτες στην απογευματινή σύσκεψη, παραποιώντας την είδηση για να ωραιοποιήσετε την θλιβερή εικόνα που παρουσιάζει ο Καραμανλής και η κυβέρνησή του στις δημοσκοπήσεις που δημοσιεύονται στις Κυριακάτικες εφημερίδες. Είναι αντιδεοντολογική και... πολιτικά απαράδεκτη η τακτική σας. Οφείλετε να ζητήσετε συγνώμη από τους τηλεθεατές και από τους πολιτικούς αρχηγούς όλων των κομμάτων. Παράλληλα το fimotro θα ζητήσει να συγκληθεί το Διοικητικό Συμβούλιο και τον Πειθαρχικό της Ένωσης Συντακτών ώστε να υπάρξει δημόσια αποδοκιμασία για την προσπάθεια χειραγώγησης της κοινής γνώμης την οποία επιδιώκετε με σκοτεινές παρεμβάσεις και παραποίηση της πραγματικότητας.

fimotro

ΠΟΛΥ ΒΡΩΜΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ

Δεν πέρασαν δύο 24ωρα, και επιβεβαιωθήκαμε απόλυτα σε σχέση με την άποψη των ερωτηθέντων στο ερώτημα για τον ρόλο του Mega. Σήμερα, το Μεγάλο Κανάλι ξεπέρασε κάθε προηγούμενο. Ξεκίνησε με το κυβερνητικό ρεπορτάζ και τις γαλάζιες αντιδράσεις για το γκάλοπ. Προσέξτε τους τίτλους. Είναι το μόνο κανάλι που είδε ως θετική εξέλιξη τις αρνητικότατες για τη Ν.Δ. δημοσκοπήσεις! Αυτό ακριβώς κύριε Χρήστο Παναγιωτόπουλε λέγεται βρώμικο παιχνίδι.

fimotro

Ο κύβος ερρίφθη Κωστάκη. Μάζεψέ τα αλά Τριανταφυλλίδη! Και ο πόλεμος της διαδοχής σε πλήρη εξέλιξη: Terrorn drev Dora Bakoyannis till makten




Dora Bakoyannis föddes in i en av Greklands mäktigaste släkter. Ändå var det först efter mordet på maken Pavlos Bakoyannis som hon bestämde sig för att ställa upp i ett val.

När EU:s utrikesministrar samlas i Stockholm på fredag under ledning av Carl Bildt kommer ett ansikte att sticka ut. Dora Bako­yannis, ”Dora” med sina grekiska landsmän, är en av Europas mest färgstarka politiker, med en livshistoria värdig en Kennedy...
Η συνέχεια στην "Dagens Nyheter", μεγαλύτερη κυκλοφορίας εφημερίδα της Σουηδίας.

Δείτε στις "Συγκλίνουσες Αντιθέσεις", τι ακριβώς γράφει η "Dagens Nyheter":
Η Ντόρα σε ρόλο Κέννεντυ

O Δημήτρης Γιαννακόπουλος από την Στοκχόλμη
Άφωνος έμεινα σήμερα το πρωί, ανοίγοντας να διαβάσω την κυριακάτικη «Dagens Nyheter». Στο «σαλόνι» της μεγαλύτερης σε κυκλοφορία εφημερίδας της Σουηδίας υπάρχει δημοσίευμα-πορτραίτο που εκθειάζει την κ. Ντόρα Μπακογιάννη, προβάλλοντάς την ως τον επόμενο ηγέτη της Ελλάδας!
Στην μοναδική αυτή παρουσίαση για τα δεδομένα της εφημερίδας αυτής, με στοιχεία advertorial, υπάρχει φωτογραφικό πορτραίτο της κ. Μπακογιάννη 33 επί 26 εκ (!!), καθώς και τρεις μικρότερες φωτογραφίες που την εμφανίζουν ως την προσωπικότητα της Ολυμπιάδας του 2004, την ισότιμη συνομιλήτρια με την Hillary Clinton και την φίλη της σουηδέζας επιτρόπου Margot Wallström...

Σάββατο 29 Αυγούστου 2009

"Κλείδωσαν" οι πρόωρες εκλογές...

Τις ανακοινώνει την Δευτέρα ο Καραμανλής για τις 4 Οκτωβρίου. Θύελλα αντιδράσεων στη ΝΔ. Στελέχη τον κατηγορούν ότι τρέπεται σε άτακτη φυγή και αφήνει την παράταξη στο έλεός της...
.
Από τον Στάθη Παλαιολόγο
ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ
.
Επίμονες πληροφορίες από κυβερνητικούς κύκλους επιμένουν ότι "κλείδωσε" η απόφαση για πρόωρες εκλογές και ότι τη σχετική ανακοίνωση θα κάνει την Δευτέρα ο ίδιος ο κ. Καραμανλή. Αν αυτό επαληθευτεί, θα επισπευθεί κατά μία εβδομάδα και η διεξαγωγή τους. Δηλαδή οι κάλπες θα στηθούν στις 4 Οκτωβρίου.
Ο κ. Καραμανλής φέρεται να έλαβε την απόφαση υπό το βάρος των δημοσκοπήσεων που δείχνουν κυριολεκτική κατάρρευση της ΝΔ και η οποία διαρκώς θα μεγαλώνει.
Μια τέτοια απόφαση πάντως δεν πρόκειται να γίνει δεκτή χωρίς αντιδράσεις. Ήδη πολλά στελέχη της ΝΔ βγαίνουν και διαφωνούν δημόσια με τη λογική των πρόωρων εκλογών. Στο παρασκήνιο οι αντιδράσεις είναι ακόμη μεγαλύτερες καθώς ο κ. Καραμανλής κατηγορείται με πολύ σκληρό τρόπο, ακόμη και από "δικά του στελέχη", ότι επιλέγει την άτακτη φυγή και παραδίδει την παράταξή του στο διασυρμό και την καταφρόνηση αντί να δρομολογήσει άμεσα τις διαδικασίες διαδοχής ώστε με νέα ηγεσία η ΝΔ να προσπαθήσει τουλάχιστον να ανασυνταχθεί αξιοπρεπώς και να μην διαλυθεί κυριολεκτικώς...

press-gr

O Σουφλιάς, ο Κούτρας-ΑΚΤΩΡ και το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο

koytras-souflias-hatzigakis koytras-souflias
Οι φωτογραφίες είναι από τον Απρίλιο 2009, όμως κυκλοφόρησαν ευρύτατα τις τελευταίες ημέρες, λόγω των καταστροφικών πυρκαγιών στην ανατολική Αττική και των ποικίλων συνειρμών που δημιούργησαν. Απολαύσαμε την “Ελληνική λεβεντιά” των Σουφλιά-Κούτρα, όπως και το σχόλιο του Zorro με τίτλο «Παραδοσιακός χορός: ο νταβατζίδικος» . Ας συνεχίσουμε λίγο με την ίδια χιουμοριστική διάθεση…

Το τραγούδι στους ήχους του οποίου επιδεικνύει την χορευτική του δεινότητα ο κ. ΥΠΕΧΩΔΕ, έχει τίτλο «ΜΕΤΑΛΛΕΙΑ ΚΑΣΣΑΝΔΡΑΣ» και περιγράφει τη μεγαλύτερη ΛΗΣΤΕΙΑ στη νεότερη ιστορία της χώρας – την εκποίηση μιας κολοσσιαίας ιδιοκτησίας με μεταλλευτικό πλούτο ύψους μεταξύ 11 και 22 εκατ. ευρώ, αντί μηδενικού τιμήματος και με μηδενικά royalties για το Ελληνικό Δημόσιο. Οι μεγάλες ληστείες και οι περιπέτειες των αρματωλών και κλεφτών ήταν πάντα αγαπημένα θέματα για τη λαϊκή μούσα…

Ο χορός βαφτίστηκε «νταβατζίδικος» ή «του νταβατζή» ένα βράδυ στην ιστορική ταβέρνα «του Μπαϊρακτάρη» από τον ίδιο τον Πρωθυπουργό κ. Καραμανλή, προς τιμήν του πρωταγωνιστή της ιστορίας, γνωστού επιχειρηματία και σπόνσορα της Κυβέρνησης το λογότυπο του οποίου φιγουράρει πίσω από τον ξαναμμένο κ. Σουφλιά. Το Δικαστήριο των Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων (ΔΕΚ), που ήδη διερευνά την όζουσα υπόθεση που αφηγείται το τραγούδι, παρεμβαίνει στον τίτλο μας επειδή «βαράει τα όργανα» στον λεβέντικο χορό του κ. Υπουργού. Οι αναγνώστες του ιστολογίου μας είναι ήδη γνώστες της απίστευτης αυτής ιστορίας που δεν έχει τίποτα να ζηλέψει από ένα πρωτότυπο σενάριο κινηματογραφικής ταινίας (δείτε εδώ, εδώ κι εδώ).

Στους στίχους και τη μουσική του άσματος και του ομώνυμου δίσκου έχουνε βάλει πολλοί το χεράκι τους. Ξεχωρίζει ο πρώην Υπουργός Οικονομικών του ΠΑΣΟΚ Χρήστος Πάχτας, το άστρο του οποίου μεσουράνησε στη δεκαετία 1993-2003, ενώ στα ψιλά γράμματα του δίσκου βρίσκουμε κι άλλα γνωστά μας ονόματα από τις Κυβερνήσεις και του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ. Όλοι αυτοί (και πολλοί άλλοι) πήρανε τα κέρδη τους από τα «πνευματικά δικαιώματα» και αποχώρησαν από το σκηνικό.

Η λεία τώρα πια ανήκει αποκλειστικά στους θηρευτές, τους ανθρώπους που εδώ και έξι χρόνια από την αφάνεια των παρασκηνίων κινούν τα νήματα των Κυβερνήσεων και των Υπουργών-μαριονεττών. Η απάτη-μαμούθ κυρώθηκε με νόμο από την προηγούμενη Κυβέρνηση, όμως επισφραγίστηκε με το «Ειδικό Χωροταξικό της Βιομηχανίας» που συνέταξε κατά παραγγελίαν ο κ. Σουφλιάς. Το σκηνικό έχει πλέον στηθεί και ο δρόμος για τη λεηλασία είναι ανοιχτός.

Ο δίσκος «ΜΕΤΑΛΛΕΙΑ ΚΑΣΣΑΝΔΡΑΣ» αποδείχθηκε πραγματικό ΧΡΥΣΩΡΥΧΕΙΟ και ξεχώρισαν αμέσως τα τραγούδια «ΟΛΥΜΠΙΑΔΑ» και «ΣΤΡΑΤΟΝΙΚΗ» που ήδη παίζουν εδώ και πολλά χρόνια στα ραδιόφωνα και τις τηλεοράσεις. Ο «νταβατζίδικος» χορός διαδόθηκε σε όλη την Ελλάδα και σε εξαιρετικές περιπτώσεις, χορεύεται με συνοδεία ΜΑΤ. Μεγάλο σουξέ! Σύμφωνα δε με τους ειδήμονες, το επόμενο μεγάλο «χιτ» θα είναι το τραγούδι «ΣΚΟΥΡΙΕΣ», που αναμένεται να γίνει όχι μόνο ΧΡΥΣΟ αλλά και ΠΛΑΤΙΝΕΝΙΟ!

Εξαργυρώνοντας την επιτυχία του δίσκου, η δισκογραφική εταιρεία «ΑΚΤΩΡ» των Κούτρα- Μπόμπολα κέρδισε 260 εκατ. ευρώ από την πώληση του 95% των δικαιωμάτων των «ΜΕΤΑΛΛΕΙΩΝ ΚΑΣΣΑΝΔΡΑΣ» στην εταιρεία “EUROPEAN GOLDFIELDS”, με έδρα το Τορόντο του Καναδά. Διατηρώντας ένα άμεσο ποσοστό 5% και έχοντας αποκτήσει στο μεταξύ και τον έλεγχο του 30% της EUROPEAN GOLDFIELDS, οι πανέξυπνοι επιχειρηματίες Κούτρας-Μπόμπολας έχουν εξασφαλίσει να έχουν τη μερίδα του λέοντος από τα κέρδη των πωλήσεων του δίσκου ακόμα και σήμερα, αφού έχουν πουλήσει τα «ΜΕΤΑΛΛΕΙΑ ΚΑΣΣΑΝΔΡΑΣ»!

Κι έτσι όταν έσκασε η βόμβα της παραπομπής στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο, η εταιρεία των Κούτρα-Μπόμπολα είχε έτοιμη την απάντηση: «Εμείς έχουμε πουλήσει το ποσοστό μας, άρα η παραπομπή δεν μας αφορά»!

Ο κ. Δημήτρης Κούτρας- ΑΚΤΩΡ στη φωτογραφία υποβαστάζει τον πρώτο χορευτή-Υπουργό με το μαντήλι με το οποίο σκούπισε τα χέρια του μετά από αυτήν την δήλωση-καθαρμό. Έχει κάθε λόγο να είναι ικανοποιημένος. Με το επιχειρηματικό τους δαιμόνιο, αυτός κι ο συνέταιρός του έφτασαν να έχουν την μεγαλύτερη κατασκευαστική – μας συγχωρείτε, ΔΙΣΚΟΓΡΑΦΙΚΗ – εταιρεία στην Ελλάδα, έχουν κάνει Πρωθυπουργούς και Υπουργούς να υποκλίνονται μπροστά τους και δεν είναι μακράν της πραγματικότητας οι φήμες ότι ανεβοκατεβάζουν και Κυβερνήσεις!

Ο Υπουργός-μαριονέττα χορεύει σαν αρκούδι δεμένος στο άρμα του «νταβατζή» που χαμογελάει ικανοποιημένος. Τα ΜΜΕ που ελέγχονται από τους «νταβατζήδες» πλέκουν διαρκώς το εγκώμιο του υπερ-Υπουργού Σουφλιά και οι φήμες στο διαδίκτυο οργιάζουν: «οι νταβατζήδες θέλουν τον Σουφλιά Πρωθυπουργό», «ο Σουφλιάς για Πρόεδρος της Δημοκρατίας»! Και κείνος ξεσκίζεται να εξυπηρετήσει.

Ζαλισμένος από την εύνοια του μεγαλύτερου επιχειρηματικού ομίλου της χώρας, ο Υπουργός «Περιβάλλοντος» δεν βλέπει το ρημαδιό που αφήνει πίσω του. Τα τελευταία δάση της Αττικής έγιναν κάρβουνο μέσα σε λίγες ώρες, όμως ο Εξοχότατος Υπουργός απαξίωσε ν’ασχοληθεί σοβαρά. Κακό πράγμα η πυρκαγιά, αλλά ίσως τελικά να βγει και κάτι καλό από την «εκκαθάριση» αυτής της έκτασης… κανένας αυτοκινητόδρομος, κανένας νέος οικισμός, κανένας ΧΥΤΑ… Έχουμε και υποχρεώσεις!

Η περιοχή των ΜΕΤΑΛΛΕΙΩΝ ΚΑΣΣΑΝΔΡΑΣ που χαρίσθηκε στους επιχειρηματίες-φίλους του είναι 317.000 στρέμματα με δασοκάλυψη 95%, λίγο μεγαλύτερη από την έκταση που πυρπολήθηκε τις τελευταίες μέρες σε όλη την Ελλάδα. Τα δάση των ΜΕΤΑΛΛΕΙΩΝ ΚΑΣΣΑΝΔΡΑΣ προορίζονται να γίνουν απέραντο εξορυκτικό τοπίο και να σκεπαστούν με εκατομμύρια τόνους τοξικών αποβλήτων, για να μπορέσει ο κ. Κούτρας να πάρει από τα σπλάχνα τους και το τελευταίο γραμμάριο πολύτιμου μετάλλου.

Και ο «νταβατζίδικος» χορός των Σουφλιά-Κούτρα καλά κρατεί, αφού οι Νεοέλληνες βαράμε παλαμάκια, η Ελληνική Δικαιοσύνη απλώς αρχειοθετεί τα καταγγελόμενα και οι 300 λεβέντες μας ιδροκοπούν για την εξασφάλιση μιας θέσης στην επόμενη Βουλή της διαφθοράς και της διαπλοκής.

Εμείς πάντα το λέγαμε ότι το νταβατζιλίκι σκοτώνει τη μουσική!


antigoldgreece

Γ.ΣΑΛΙΑΡΗΣ - ΦΑΣΣΕΑΣ, ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ BLOGGERS : ΦΙΛΟΞΕΝΟΥΜΕΝΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΠΟΤΕ ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΔΙΩΧΝΟΥΜΕ...

Το nonews-NEWS δεν πιστεύει στις συμπτώσεις. Και δεν θεωρεί τυχαίο το γεγονός ότι μετά από μια συνέντευξη (Σαλιάρη-Φασσέα, στο ΒΗΜΑ) μπαίνει λουκέτο(;) σε ένα blog.Το ΒΗΜΑ και ο Ψυχάρης φυσικά θεωρούν το nonews-NEWS εχθρό τους. Η σκληρή κριτική του (μαζί με άλλα blogs) , πιστεύουν πράγματι ότι συμβάλλει στην κυκλοφοριακή τους κατρακύλα. Ο Ψυχάρης για τη βρώμικη δουλειά (ΕΥΠ) έχει άλλους. Το Βασιλάκη (όχι αυτόν που πάει το μυαλό σας. Τον άλλον). Ο ίδιος, όμως, κάνει απευθείας επαφές και... απαιτεί (έχει τους τρόπους του) τη φίμωση των blogs. Από το Σανιδά (το πρώτο τηλεφώνημα εμείς το αποκαλύψαμε) ζήτησε νόμο και πήρε γνωμοδότηση. Από το Σαλιάρη ζητάει τα κεφάλια συγκεκριμένων bloggers με το "έτσι γουστάρω" της παντοδύναμης, υποτίθεται, google. Και ο Σαλιάρης έχει όλη την καλή διάθεση να τον εξυπηρετήσει. Μόλις χθες (η πληροφορία μας είναι ακριβής) είπε "οι bloggers είναι φιλοξενούμενοι Επισκέπτες μας. Εμείς είμαστε οι οικοδεσπότες. Το κουμάντο το κάνουμε εμείς. Δεν μπορούν να το κάνουν οι επισκέπτες. Αυτοί οφείλουν να υπακούν στους κανόνες " (να αυτολογοκρίνονται δηλαδή). Υπάρχουν κι άλλα. Θα σας κρατάμε ενήμερους...
NONEWS-NEWS

Υ.Γ. Όλα αυτά, βεβαίως, δεν στερούν τη δυνατότητα σε κάποιους παρακατιανούς χαφιέδες να βάζουν το χεράκι τους. Όσο μπορούν...

fimotro

ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ, ΚΟΚΚΑΛΗΣ, ΣΟΥΦΛΙΑΣ ΚΑΙ ΔΟΛ!

Χρηματιστηριακό, όπως πάντα το πρώτο θέμα στο πρωτοσέλιδο της Αξίας. Από εκεί και πέρα πολύ ενδιαφέρον το ρεπορτάζ της εφημερίδας για τις ζημιές του ΔΟΛ και της Ελευθεροτυπίας, το δώρο Σουφλιά στους εργολάβους, αλλά και το... ρεπορτάζ για τα 100 εκατομμύρια ευρώ που έχει βάλει στα ταμεία της ΠΑΕ ο Σωκράτης Κόκκαλης όλα αυτά τα χρόνια που ο Ολυμπιακός βγαίνει στους ομίλους του Champions League.
Είναι πολλά τα λεφτά...

fimotro

Παρασκευή 28 Αυγούστου 2009

Η ΝΔ δεν θέλει να λύσει το πρόβλημα των επαγγελματικών δικαιωμάτων για τα ΤΕΙ...

Του Μάρκου Μπόλαρη

http://www.bolaris.gr/

Οι μάσκες έπεσαν. Η επικοινωνιακή διαχείριση κρίσιμων ζητημάτων εκ μέρους του κ. Υπουργού Παιδείας κατέρρευσε χθες στη Βουλή.
Το ΠΑΣΟΚ έχει υπογραμμίσει επανειλημμένα ότι στο μείζον θέμα των επαγγελματικών δικαιωμάτων πτυχιούχων ΤΕΙ και πολλών Πανεπιστημιακών Τμημάτων ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ Πολιτική Βούληση από την Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας για την επίλυση του. Ενώ το ζητούμενο στο πλαίσιο του ισχύοντος σήμερα νομικού πλαισίου είναι η υπογραφή από τα συναρμόδια Υπουργεία των Προεδρικών Διαταγμάτων που εκκρεμούν από το 2004, ενώ το ζητούμενο είναι η ενιαία έκφραση Κυβερνητικής βούλησης για την αναγνώριση των επαγγελματικών δικαιωμάτων, γινόμαστε μάρτυρες μιας προσπάθειας πρόχειρης διαχείρισης από πλευράς της κυβέρνησης με όρους επικοινωνίας και όχι πολιτικής!
Η κυβέρνηση αντί...

να εκφράσει τη βούληση της, εμφανίζεται δια του Υπουργού Παιδείας να θωπεύει υποκριτικά τους 300.000 πτυχιούχους των ΤΕΙ χωρίς επαγγελματικά δικαιώματα εισάγοντας τις αντικρουόμενες διατάξεις αναγνώρισης επαγγελματικών δικαιωμάτων, ενώ δια των Υπουργών ΠΕΧΩΔΕ και Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων αρνείται την αναγνώριση αυτή. Αποκορύφωμα αυτής της υποκριτικής και επικοινωνιακής διαχείρισης του ζητήματος ήταν η έκκληση την οποία απηύθυνε από το βήμα της Βουλής ο εισηγητής της Νέας Δημοκρατίας, προς του συναρμόδιους Υπουργού ΠΕΧΩΔΕ και Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων για να υπογράψουν τα εκκρεμούντα Π.Δ. αναγνώρισης των επαγγελματικών δικαιωμάτων.
Η έκκληση αυτή με ενάργεια αποδεικνύει αφ’ ενός ότι το πρόβλημα δεν έγκειται στο νομοθετικό πλαίσιο και πού είναι επαρκές και εφ’ ετέρου ότι η αναγνώριση επαγγελματικών δικαιωμάτων στους πτυχιούχους ΤΕΙ είναι θέμα αποκλειστικά πολιτικής βούλησης την οποία ΔΕΝ εκφράζει ενιαία η κυβέρνηση. Η πολιτική επιλογή της είναι πολιτική εμπαιγμού των πτυχιούχων ΤΕΙ ενώ την ίδια στιγμή προωθεί με αδιαφάνεια τα κολλέγια (ιδιωτικές επιχειρήσεις στο χώρο της εκπαίδευσης) και τα επαγγελματικά δικαιώματα των αποφοίτων τους.
Το καθολικό αίτημα της ελληνικής κοινωνίας για ποιότητα στην ελληνική δημόσια παιδεία, με αξιολόγηση και ουσιαστική χρηματοδότησης δεν απασχολεί την κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας, όπως με την καθημερινή πρακτική της επί 6 χρόνια αποδεικνύει.

press-gr

Ο κ. Ι. Πρετεντέρης είναι η "κάποια λύσις"


Μία πρόταση...

Του Αντώνη-Μάριου Παπαγιώτη
Μιλώ σοβαρά, δεν ειρωνεύομαι, δε γλείφω αλλά καί δε θα επιχειρηματολογήσω. Σε περίπτωση που το σκέφτεται ακόμη ο Πρωθυπουργός για τον ποιόν θα ορίσει Κυβερνητικό Εκπρόσωπο και δεν ακούσει τη λαρισαία νταντά για τη διακήρυξη εκλογών, νομίζω ο κ. Ι. Πρετεντέρης είναι η "κάποια λύσις"..
ΥΓ Καθώς έγραφα, σκέφτηκα ότι ο κ. Σουφλιάς πιέζει για τρεις λόγους. Ευελπιστεί: 1ον να γίνει μεταβατικός πρωθυπουργός, 2ον Πρόεδρος της Δημοκρατίας ή 3ον να αποφύγει την ανάληψη ευθυνών για την υποφαινόμενη μη δυνατότητα κατάρτiσης προϋπολογισμού.

* Ήδη ο "δημοσιογράφος" ελέω γονικής παροχής και συμφερόντων είναι ο κυβερνητικός εκπρόσωπος της πραγματικής κυβέρνησης αυτού του τόπου. Με την τοποθέτησή του στο ψηφοδέλτιο Επικρατείας της δεξιάς, θα μπορεί και επισήμως ν’α ασκεί τα καθήκοντα που εξυπηρετεί…

sibilla

ΥΠΟΠΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ

Τους Παπαδρόσο και Καραϊβάζ φωτογραφίζει το nonews-news για σχέσεις με παρακρατικούς μηχανισμούς και την ΕΥΠ. Είναι πολύ πιθανό να έπαιξαν βρώμικο ρόλο. Από το δικό μας το μυαλό δεν βγαίνει το όνομα του Σταύρου Ψυχάρη. Είναι μετρ στις πληροφορίες από την Εθνική Υπηρεσία Πληροφοριών και έχει... ανθρώπους παντού. Έχει ξεκινήσει πόλεμο με τα blogs και... εντελώς τυχαία έδωσε εντολή από το εξωτερικό που βρίσκεται να γράψει στο Βήμα της Κυριακής ο άνθρωπός του, ο Γαλάνης, ρεπορτάζ για την ανωνυμία στα blogs. Θα επανέλθουμε με νεότερες πληροφορίες...

fimotro

ΔΥΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΠΡΟΣ ΤΟΝ Δ. ΠΑΠΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟ

Μια μέρα μετά, και η Google δεν έχει απαντήσει γιατί κλείδωσε το Ν-Ν.
Τι συμβαίνει;

Πίσω από το "κλείδωμα" δεν βρίσκεται κανένας εισαγγελέας. Ούτε η Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος. Ούτε καν το γνωστό "σύστημα" μηνύσεων. Το Κράτος (επίσημα) δεν φαίνεται πουθενά. Δεν χρειάζεται άλλωστε, γιατί υπάρχει το ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΣ. Οι βρωμερές Μυστικές Υπηρεσίες. Η ΕΥΠ. Φοβερή σύλληψη. Για να μην αφήνει ίχνη (έτσι νομίζουν). Το nonews-News ρωτάει τον αρχηγό της Δ. Παπαγγελόπουλο:
1) Υπήρξε αίτημα κάτω... απ΄το τραπέζι από Υπουργό της Κυβέρνησης να κλείσει το Ν-Ν;
2) Ποιος ο ρόλος δυο γυναικών (συζύγων δημοσιογράφων) στην υπόθεση; Επισκέφθηκαν αυτές τις ημέρες το τμήμα που έχετε για τα Blogs (η εργάζονται εκεί); Επίσης ο σύζυγος της μιας (που κυκλοφορεί στο διαδίκτυο με ψευδώνυμο, και στις επαγγελματικές του δραστηριότητες με κουκούλα), ήταν την Τρίτη την Τετάρτη και την Πέμπτη στην ΕΥΠ, και υπό ποια ιδιότητα;
Ποιόν συνάντησε στο τμήμα των Blogs;
Ευχαριστούμε θερμά όλους όσους μας στηρίζουν.
Συνεχίζουμε την έρευνα.
Η ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ.
ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΦΙΜΩΣΟΥN...
Nonews-news

fimotro

Ντόρα: 7-8% η διαφορά...

Τι αποκάλυψε η υπουργός Εξωτερικών για τις νέες δημοσκοπήσεις και την ψαλίδα μεταξύ ΠΑΣΟΚ και ΝΔ
.
Από τον Χρήστο Μπουκάτη
ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ
.
Σε φιλικό της σπίτι βρέθηκε αυτές τις ημέρες η υπουργός Εξωτερικών Ντόρα Μπακογιάννη και αναπόφευκτα η συζήτηση είχε πολιτικό περιεχόμενο. Σύμφωνα με πληρηφορίες, η κ. Μπακογιάννη είπε ότι με βάση τα στοιχεία από τις δημοσκοπήσεις που γνωρίζει η διαφορά της ΝΔ από το ΠΑΣΟΚ έχει διαμορφωθεί στις 7-8 ποσοστιαίες μονάδες. Επίσης, άφησε να φανεί ότι δεν υπάρχει τρόπος να κερδίσει η ΝΔ τις εκλογές.

press-gr

ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΟΥ:ΠΑΝΩ ΑΠΟ 5,5 Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΥΠΕΡ ΠΑΣΟΚ‏

Ότι τα κυριακάτικα φύλλα θα έχουν πολλά γκάλοπ, που θα φέρουν το ΠΑΣΟΚ να προηγείται από 5 μονάδες και πάνω, ίσως το ακούσατε ήδη. Το διοχετεύει το ΠΑΣΟΚ στους δημοσιογράφους από το πρωί. Ο Χατζηνικολάου αποκάλυψε πριν από λίγο ότι χθες ο Καραμανλής πήρε δημοσκόπηση, που δείχνει τη διαφορά πάνω από τις 5,5 μονάδες! Η εκτίμηση του αποτελέσματος φέρει το ΠΑΣΟΚ μεταξύ 38 και 39%, πράγμα που σημαίνει ότι δεν θα έπαιρνες αυτοδυναμία. Όλα αυτά, βέβαια, χωρίς να έχουν προκηρυχθεί εκλογές και χωρίς να έχει διαμορφωθεί προεκλογικό κλίμα.


veto 300

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ:Ακυρώθηκαν τα σχέδια ενίσχυσης των εταιρειών


Στο κενό έπεσε η νέα προσπάθεια της πρυτανείας του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων (για τρίτη φορά μέσα στο καλοκαίρι), να περάσει προς ψήφιση οικονομικά ζητήματα, που αφορούσαν την πριμοδότηση με ζεστό χρήμα των εταιρειών που κατοικοεδρεύουν στο Τεχνολογικό Πάρκο, την ίδια ώρα που οι ελλείψεις στη φοιτητική μέριμνα - και όχι μόνο - εν όψει της νέας ακαδημαϊκής περιόδου, είναι ορατές διά γυμνού οφθαλμού και στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων.Είναι ενδεικτικό π.χ. το σοβαρό και οξυμένο πρόβλημα της στέγασης, αφού μόλις το 12% περίπου του συνολικού αριθμού των φοιτητών (που ξεπερνούν τις 15.000) βρίσκει δωμάτιο στις φοιτητικές εστίες, στις οποίες μάλιστα καταβάλλουν ενοίκιο στέγασης ή... «συμβολικό ποσό», όπως ονομάζει το χαράτσωμα των φοιτητών η πρυτανεία.

Δυναμική παρέμβση της ΠΚΣ

Σε αυτήν, λοιπόν, την κατεύθυνση, απαιτώντας την ικανοποίηση των σύγχρονων αναγκών των φοιτητών σε όλα τα επίπεδα μέσα από αποκλειστικά δημόσια και δωρεάν Παιδεία, η ΠΚΣ πραγματοποίησε δυναμική παρέμβαση κατά τη διάρκεια της χτεσινής συνεδρίασης της Συγκλήτου. Η άμεση κινητοποίηση των φοιτητών οδήγησε τελικά στην αναβολή οποιασδήποτε συζήτησης και απόφασης σχετικά με το Τεχνολογικό Πάρκο και τους ειδικούς λογαριασμούς κονδυλίων.Σε συνέντευξη Τύπου εκ μέρους του Νομαρχιακού Συμβουλίου Ιωαννίνων της ΚΝΕ, ο Δημήτρης Κώτσης χαιρέτισε τη σημερινή κινητοποίηση που ανέβαλε τα αντιδραστικά σχέδια της πρυτανείας, η οποία για ακόμη μια φορά προσπάθησε να περάσει «νύχτα» προς ψήφιση θέματα προκειμένου να αποφύγει τις δικαιολογημένες αντιδράσεις των φοιτητών.Κάλεσε επίσης, τους φοιτητές, το εκπαιδευτικό και το διοικητικό προσωπικό να απαντήσουν στα σχέδια και την πολιτική ιδιωτικοποίησης και επιχειρηματικής λειτουργίας του δημόσιου πανεπιστημίου. Να παλέψουν για ουσιαστική και αποκλειστικά δημόσια και δωρεάν Παιδεία, για πανεπιστήμιο που να υπηρετεί τις λαϊκές ανάγκες.

epirusgate

Άι σιχτίρ ξεφτίλες!!!

ΣΚΑΝΔΑΛΟ: Ο ΑΒΡΑΜΟΠΟΥΛΟΣ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ 7 ΛΕΒΕΝΤΕΣ ΤΟΥ, 22+ ΩΡΕΣ ΤΟ 24ωρο!!! ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΣΕΙ ΜΗ ΣΥΝΝΟΜΕΣ ΥΠΕΡΩΡΙΕΣ!!!

sibilla-gr-sibilla




Ο Αβραμόπουλος χρυσώνει την …αυλή του!!!

ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΑΙ...ΔΙΑΒΑΣΤΕ!!!

Επτά (7) Υπάλληλοι του Υπουργείου Υγείας θα μοιραστούν 104.195,3 ευρώ σε υπερωρίες για το δεύτερο εξάμηνο του 2009.

Αυτό είναι από τα απερίγραπτα.

Με την με Αριθμ.ΔΥ1α/Γ.Π.103684 απόφασή του στις 29 Ιουλίου 2009 που δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ 1648/Β/11 Αυγούστου 2009 , ο Υπουργός Υγείας Δημήτρης Αβραμόπουλος μοιράζει σε 7 υπαλλήλους του Υπουργείου του 104.195,3 ευρώ για υπερωρίες του 2ου εξαμήνου του 2009 για την φύλαξη της Κεντρικής Αποθήκης Υλικού, του Σταθμού Αυτοκινήτων, των κτιρίων της Κεντρικής Υπηρεσίας και της λειτουργίας του Γραφείου Εκτάκτων Περιστατικών.

Εκεί που θέλει μοιράζει το χρήμα ο Dream Jim. Ετοιμάζει το εκλογικό επιτελείο του!

Κάντε απλή διαίρεση και θα δείτε το ποσό που αναλογεί στο εξάμηνο σε κάθέναν από αυτούς τους υπαλλήλους.

Και ας τραβάνε το κουπί δεκάδες χιλιάδες εργαζόμενοι μέρα και νύχτα στα νοσοκομεία και στα Κέντρα Υγείας.

Γι αυτούς ισχύουν οι δημοσιονομικοί περιορισμοί και τα "εντέλλεσθε" των Διοικήσεων.

Άι σιχτίρ ξεφτίλες!!!